Our Wedding Path

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Masa...

Assalammualaikum semua..
credit to google
Beberapa bulan ni, aku terasa yang masa cepat sangat berlalu. Hari ni rabu, sedar-sedar dah rabu semula.
Pagi tadi terfikir yang malam ni akan jalani rutin yg sama. Aku sidai baju, encik apiz tonton SHOWDOWN 2011. Padahal terasa seolah-olah baru 2-3 hari lepas kami buat perkara yg sama, pada hari yang sama - RABU

Apakah aku seorang yang terasa betapa pantasnya hari berlalu? atau apakah aku kini terlampau sibuk dgn kehidupan seharian? atau sememangnya masa lebih pantas berdetik dari dahulu? Kalau ya, kenapa jam tangan masih berdetik dgn ritma yg sama seperti sedia ada nya? Mengapa matahari dan bulan masih berlegar mengikut paksi & masa yg seharusnya? atau adakah aku terlepas pandang akan sesuatu?

Aku cuma berharap agar kami tidak terleka & lalai apabila melangsaikan tugasan harian sehingga leka menunaikan tanggungjawab kami sebagai hambaMu Ya Allah.

tp seriously, adakah korg pun rasa masa tu pantas berlalu sepertimana yg aku rasa?

4 notes:

Cik Seni said...

masa memang cepat berlalu...

rasanya macam semalam je baru hari isnin, tetibe esok dah hari jumaat...sabtu & ahad boleh cuti...yeay! :)

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

kan..hmm skang mcm xplu tgu bila nak weekend sbb cpt sgt masa blalu..x sempat rasa nak tgu

zamz said...

betul yen...masa begitu pantas berlalu..baru je lagi rasa macam br lepas bersalin..sedar tak sedar dah besar dah wafi..huhuhu..memang tak sedar sumer tu..

aYenZ JamiL (^0^)/ said...

wafi dah bam2..pandai malu2 lak dia skang..rasa nk gigit jek pp dia aiee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...